Detta är en blogg där jag - precis som det låter som - skriver om det som intresserar mig.
Det som inte är för mig intressant, det står inte här och det skriver jag inte heller om...
I menyn till höger kan du leta dig vidare till tre olika kategorier - kreativitet, anime/manga och mitt blomalbum
Väl bemött.
/M Jonsson

måndag, juli 18

Veckans fråga:

VAD VILL JAG?

Det har varit dagens huvudfråga och kommer antagligen även att bli den här veckans huvudfråga.
    För vad vill jag egentligen. Vad vill jag med mitt liv, vad vill jag göra och var vill jag hamna?

Jag vet vad jag vill innerst inne. Jag kan känna det. Men kunskapen om vad det är glider mig genom fingrarna och insikten om den rätta vägen för mig att ta går inte att få grepp om. Jag vet vad jag vill, samtidigt som jag har väldigt stora bekymmer med att se det.
    Jag tror det har med att göra att jag tror att jag inte är värd att få det jag vill ha eller förtjänar något. Jag är inte värdig lyckan av vad jag kan få vid rätt vald väg.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar