Detta är en blogg där jag - precis som det låter som - skriver om det som intresserar mig.
Det som inte är för mig intressant, det står inte här och det skriver jag inte heller om...
I menyn till höger kan du leta dig vidare till tre olika kategorier - kreativitet, anime/manga och mitt blomalbum
Väl bemött.
/M Jonsson

måndag, juli 11

Morsans födelsedag

Tårta som jag lagt ihop och dekorerat


Idag fyllde mamma år och det blev en del firanden hemma hos oss.

Brorsan med sin flickvän, Agge, kom först hit vid halv fem. Vi pratade, firade mamma med paket.





Av pappa och mig fick hon en radio i vintage-stil, något hon länge önskat att ha och av pappa fick hon trisslotter i ett kuvert med texten "I <3 YOU" - jättevackert tycker jag. Jag skulle bli överlycklig om någon jag tyckte mycket om gav mig ett sådant när jag fyllde år ;)

Av brorsan och hans flickvän fick hon en hink med matvaror i och en utomhuslampa som man sätter i marken och laddas upp av en solcell.
 
Sedan anlände syrrorna med sina pojkvänner och vi hade en trevlig stund tillsammans över kaffe och hemmagjord glass. De grattade mamma med jättefina blommor :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar