Detta är en blogg där jag - precis som det låter som - skriver om det som intresserar mig.
Det som inte är för mig intressant, det står inte här och det skriver jag inte heller om...
I menyn till höger kan du leta dig vidare till tre olika kategorier - kreativitet, anime/manga och mitt blomalbum
Väl bemött.
/M Jonsson

söndag, juli 17

Ett litet Tack ...

Thank you
Här med jag mina händer knäpper
och mot bröstet trycker, som i en liten bön.

Inom mig jag tackar
de högre makterna och alla krafter runt omkring mig,
som låter mig få uppleva denna stund i livet av lycka och total balans.


För ingen vet hur länge det kommer att vara.
    En dag kommer allt att vara borta och över, som om det aldrig existerat
Men jag är glad över denna lilla stund jag får tillsammans med någon, även om den må vara kort.
    Jag tackar för tillåtelsen om att få luta huvudet mot någons trygga axel, för att för en stund få känna fullkomlig frid och avslappning.
    Jag tackar herren, himlen och alla dess änglar, samt jorden, vinden och alla krafter runt mig för denna möjlighet att få känna något som detta - som får mitt hjärta att växa och stormen inom mig att lugna sig.

Vad som händer imorgon eller framöver är något som ingen vet och vad det än blir så spelar det ingen roll. Denna dagen har gett mig frid och jag vet att jag inte är värd att be om mer än så.
Allt jag kan säga är: Tack.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar