Detta är en blogg där jag - precis som det låter som - skriver om det som intresserar mig.
Det som inte är för mig intressant, det står inte här och det skriver jag inte heller om...
I menyn till höger kan du leta dig vidare till tre olika kategorier - kreativitet, anime/manga och mitt blomalbum
Väl bemött.
/M Jonsson

tisdag, maj 31

Converse i sommartid

Gud vad varmt och skönt det har varit idag
    +28 grader i skuggan - super! :D

Jag har nyss duschat efter att ha rensat ogräs i ett av mammas många trädgårdsland i två timmar och blivit både svettig och smutsig. Men nu är det gjort och tomt blev det.
    I morse åkte jag in till stan en sväng i blus och shorts för att skaffa hem lite bröd. På fötterna hade jag mina nya vita, låga Converse som jag fick hem på posten härom dagen. Jag tänkte att jag kunde gå in dem lite innan jag använder dem på allvar och kom hem två timmar senare efter 1-2 km gående med skavsår. En stor blåsa på vardera stortå - gör ont som *** men det läker snart och det var bättre att jag fick dem nu än senare när jag använder dem igen.

Nu har jag två Converse skor
:
ett par mörkblåa höga



 och ett par vita låga. 

Bägge köpte jag nya via eBay från Kina/Nya Zeland. Blåa = 225 kr och vita = 290kr.
Superbt! ;)
 På önskelistan står dock ytligare ett par höga Converse
- ett par klarröda.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar