Detta är en blogg där jag - precis som det låter som - skriver om det som intresserar mig.
Det som inte är för mig intressant, det står inte här och det skriver jag inte heller om...
I menyn till höger kan du leta dig vidare till tre olika kategorier - kreativitet, anime/manga och mitt blomalbum
Väl bemött.
/M Jonsson

lördag, maj 14

TV, tv, TV

Sitter i soffan och njuter av min lediga helg :)
    Såg på anime hela förmiddagen och tittar nu på Smartare än en femteklassare. Om en timme blir det Eurovision song contest resten av kvällen. Hoppas på Eric Saade, men han verkar ha blivit lite kaxig och han har tuffa motståndare.
    Jag har andra favoriter och en av dem är Lipstick med Jedward. Må bästa land vinna. Trotts att Eurovision tycks ha spårat ut lite - väldigt konstiga låtar som det uppträdes med.
Trevlig kväll.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar