Detta är en blogg där jag - precis som det låter som - skriver om det som intresserar mig.
Det som inte är för mig intressant, det står inte här och det skriver jag inte heller om...
I menyn till höger kan du leta dig vidare till tre olika kategorier - kreativitet, anime/manga och mitt blomalbum
Väl bemött.
/M Jonsson

torsdag, maj 19

3 månader

Igår var det exakt 3 månader kvar tills jag fyller 21.
    Det låter lite, men idag är det min födelsedag om 92 dagar, vilket är lång tid.
För att undvika "ångesten" att bli äldre så har jag kommit på det rätta knepet att inte överaskas med tanken att man nu är si eller så gammal då man fyller eller fyllt. Det man helt enkelt gör är att man, som i mitt fall tänker 21 och sakta vänjer sig vid tanken. Tar in det och börjar se sig själv som 21. När man väl fyller det sedan så är det helt naturlig, då man redan varit det i flera månader ;)

Men varför ska jag fylla år igen, det var ju inte längesedan, bara några månader.
    Jag fyllde ju år förra året, räcker inte det? :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar