Detta är en blogg där jag - precis som det låter som - skriver om det som intresserar mig.
Det som inte är för mig intressant, det står inte här och det skriver jag inte heller om...
I menyn till höger kan du leta dig vidare till tre olika kategorier - kreativitet, anime/manga och mitt blomalbum
Väl bemött.
/M Jonsson

lördag, maj 28

Wille på besök

Brorsan med sin flickvän var här med hennes dotterbarn fram tills för en timme sedan. Han heter Wille, är nästan 2 år gammal och intresserad av allt tekniskt (speciellt mikron, radion och tvättmaskinen).
    Han är riktigt söt, ska vara överallt hela tiden och göra samma saker om och om igen :)



              Wille med katten Dumle











Wille hälsar på "moffa" (brorsan) genom fönstret.

 Wille städar x) , var het på städning och lade kvickt vantarna på städborsten,
vilken han förtjust sprang omkring med och svepte över varje golvyta.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar