Detta är en blogg där jag - precis som det låter som - skriver om det som intresserar mig.
Det som inte är för mig intressant, det står inte här och det skriver jag inte heller om...
I menyn till höger kan du leta dig vidare till tre olika kategorier - kreativitet, anime/manga och mitt blomalbum
Väl bemött.
/M Jonsson

fredag, februari 17

Min splitternya mobil =D

Igår fick jag erbjudande om att byta abonnemangsform så att det nästan blir 400 kr billigare för mig varje månad och att jag dessutom kan surfa, ringa och smsa fritt under hela bindningstiden på 24 mån.
    Han jag pratade med hjälpte mig att ringa upp Telenor och fråga om mitt nuvarande abonnemang och mobilen som jag än höll på att betala av. Han sa att även de på Telenor tyckte det var en väldigt bra idé för mig, då min abonnemangsform dessutom var så gammal att den behövde bytas. Men han berättade att de skulle skriva av det gamla och lägga in det nya och att jag inte behövde bry mig om att betala av den nuvarande mobil längre.
    Dessutom avslöjade han för mig att de på Telenor även bjöd på en helt ny mobil för mig och att de stod för kostnaden som jag annars skulle ha behövt avbetala på den varje månad.

Så jag gick därifrån med huvudet snurrande, pappren och kvittot på den billigare abonnemangsformen jag skrivit på, i handen och en ny splitterny, modern mobil i fickan som jag fått helt gratis. Jag kunde inte tro det och jag undrar fortfarande svagt om detta är en dröm, även om mobilen ligger bredvid mig på bordet och jag satt minst 3 timmar igår med den.


HTC Sensation


Och jag som inte tänkt mig att skaffa en ny mobil förrän om 1 kanske 2 år =P
Hihi!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar