Detta är en blogg där jag - precis som det låter som - skriver om det som intresserar mig.
Det som inte är för mig intressant, det står inte här och det skriver jag inte heller om...
I menyn till höger kan du leta dig vidare till tre olika kategorier - kreativitet, anime/manga och mitt blomalbum
Väl bemött.
/M Jonsson

torsdag, april 28

sovmorgon

Gud vad skönt det var med sovmorgon! :)
Sov som en stock i hela tio timmar ;)

Men nu är det snart arbete igen. Börjar kl. 13, så jag måste åka hemifrån vid 12 och jobbar enda till kl 21 i kväll.
    Därefter ska jag med tåget hem som efter halvåtta endast går en gång i timmen, cykla de fyra km hem, äta lite och sova - för att sedan gå upp igen vid fem på morgonen.
    Men jag är ledig i helgen i alla fall - bara tre långa jobbdagar den här veckan att stå ut med :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar