Detta är en blogg där jag - precis som det låter som - skriver om det som intresserar mig.
Det som inte är för mig intressant, det står inte här och det skriver jag inte heller om...
I menyn till höger kan du leta dig vidare till tre olika kategorier - kreativitet, anime/manga och mitt blomalbum
Väl bemött.
/M Jonsson

onsdag, april 20

Ledig Dag

Förväntade mig en lysande sol från en närmast klarblå himmel när jag skulle vakna idag, men vad fick jag. En gråvit sörja som ligger som ett molntäcke över himlen och hindrar solen från att kunna lysa igenom. Man kan ju undra om det var bara för att jag sa att jag skulle ligga ute i bara linne och kortbyxor och sola mig hela dagen imorgon då jag hade min lediga dag och kunde njuta av full dag med sol.
Glöm det. Vi får bara hoppas på att det klarnar upp framåt eftermiddagen så att det blir någon sol. Gud vad tråkigt. Men vad gör man? Över vädret styr inte jag - kanske någon annan, men absolut inte jag. Några sådana krafter har inte jag (haha).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar