Detta är en blogg där jag - precis som det låter som - skriver om det som intresserar mig.
Det som inte är för mig intressant, det står inte här och det skriver jag inte heller om...
I menyn till höger kan du leta dig vidare till tre olika kategorier - kreativitet, anime/manga och mitt blomalbum
Väl bemött.
/M Jonsson

torsdag, september 15

Härligt humör! =D

Idag vaknade jag, i princip, med det ett leende på läpparna, efter 7 timmars god sömn. Jag har sovit bättre i natt än vad jag gjort på länge och känner mig på härligt humör =D

Det är skönt att äntligen känna sig lite gladare och kanske till och med lyckligare. Kärleken har tagit hårt på mitt hjärta, som sakta läker efter ännu en brutal omgång. Men nu börjar det kännas som om jag kan lägga det bakom mig. Kanske beror det på demensboendet där jag har praktik nu och att jag trivs så bra där, samt att jag kommer bra överens och blivit vän med en söt kille som jobbar där =)

Ska jobba kväll idag med och ser fram emot det. Alla är snälla och trevliga. De äldre är lätta att tycka om och man gör sitt bästa för att göra så gott man kan när det gäller att ta hand om dem. Det är kul att känna sig lite omtyckt (i denna svåra och likgiltiga värld).

Underbart med glädje! =D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar